FANDOM

Borken Hearts
Broken Hearts
 je česká RPG hra. Je považována za jednu z nejlepších českých freeware her. Autorem je vývojář her známý pod přezdívkou Rebel. Hra byla vytvořena v programu RPG maker.

Příběh Editovat

Oficiální popis autora: Chrono co by Ishbalský voják, slouží pro vlast, pro císaře a následuje rozkazy Ishbalského generála Crosta, který Chrona v podstatě vychoval, po příslibu, který Crost dal na bojišti Chronovu Otci. Chrono vyrůstal v kasárnách, kam ho Crost zařadil. Po nějaké době Crost začal Chrona vysílat na malé vojenské mise, postupem času se Chrono vypracoval s podporou Crosta na důstojníka. Jednoho dne Chrono dostává rozkaz, potlačit odpor ve vesnici Xenotime západně od Ishbalu. Chrono a jeho jednotka Overkills chladně tuto misi vykonají, vypálí město a zmasakrují obyvatele, spíše než vojenská mise se tato situace podobá genocidě a Chronova osobnost začíná nabírat na silných pocitech, zda dělá správnou věc, přesto všechno je však Chrono silně odhodlán nezradit Ishbal a následovat Crosta, je to jeho domov a jeho přátelé. Crost vkládá do Chrona velkou důvěru a proto mu zadává mise s nejvyšší prioritou. Chrona doprovází Crysta, jedna z malá žen v Chronově životě, Chrono má však poměrně silné a chladné pocity odddané armádě a Ishbalu, nezná pocit jako je láska, vyrůstal bez ní. Čím déle je Crysta zamilovaná do Chrona, který ji odmítá - stává se více posedlou, aby dostala Chrona pro sebe.

PostavyEditovat

Chrono Editovat

Hlavní protagonista hry. Když byl dítětem, zemřeli mu oba rodiče a od té doby je vychováván Crostem, přítelem svého otce. Je velitelem jednotky Overkills. Objevil se i ve hře Forbidden Saga.

Azmaria Editovat

Dívka z vesnice Austen. Austen patří k Arcadijskému království, které je ve válce s Ishbalem. Azmaria se starala o Chrona, když byl zraněn a ztratil paměť.

Rythuo Editovat

Ishbalský plukovník. Chrona zpočátku neměl příliš v lásce, ale během války s Arcadií je jeho věrnost k Ishbalu otřesena a on cítí, že se s Chronem od sebe tolik neliší. Rozhodne se válku ukončit a věří že Chrono bude jeho spojencem v tomto cíli.

Crost Editovat

Ishbalský generál a později panovník. Po většinu času působí jako hlavní antagonista. Vychoval Chrona po smrti jeho rodičů. Je velmi ambiciózní. Díky tomu přivede Ishbal do mnoha válek, které téměř vedou k zničení Ishbalu.

Crysta Editovat

Důstojnice ishbalské armády. Je zamilovaná do Chrona, ale ten ji odmítá. Společně pracovali na několika misích.

Berion Editovat

Berion je přesvědčen, že lidstvo je zkažené a je nutné jej zničit. Jde o velmi silného anděla, přesvědčeného že dělá správnou věc.

ZajímavostiEditovat

  • Jména některých postav jsou propůjčena z různých anime. Napřílklad Chrono a Azmaria z Chrono Crusade, nebo Alucard z Hellsing.
  • Hudba je propůjčena z Chrono Crusade, Fullmetal Alchemist, X a Get Backers.
  • Hra se inspirovala u Final Fantasy VII.
  • Ve vývoji byl druhý díl, který se však nakonec transformoval v Forbidden Saga,

Externí odkazy Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki