FANDOM

5741.png
Faith and Destiny
je česká RPG hra, která vyšla 2. května 2010. Jejím autorem je Glorin, který ji vytvořil v RPG Makeru. Hra obsahuje ABS systém známý nápříklad ze hry Forbidden Saga.

PříběhEditovat

Hra sleduje osudy dvou přátel Alvina a Adrase. Když byli dětí, tak vědma předpověděla, že jeden z nich se stane všemi opěvovaným hrdinou a lid jej bude oslavovat jako spasitele. Několik let poté vypukla strašlivá válka, která zemi spustošila a rozdělila. Oni se proto rozhodnou ji znovu spojit. Muí se však střetnout se skupinou zvanou Conquera. Co je však jejím cílem? 

PostavyEditovat

AlvinEditovat

Hlavní protagonista a antihrdina hry. Alvin je velmi ctižádostivý a čím dál více posedlý myšlenkou, že by se stal všemi obdivovaným hrdinou, který zachrání lid. Díky tomu jeho akce nabírají čím dál negativnější charakter. Po většinu času jej ovládáte.

AdrasEditovat

Je jedním z hlavních hrdinů hry Faith and Destiny. Spolu se svým přítelem Alvinem se vydal znovu spojit svět zničený válkou. To je dostane do konfliktu s takzvanými Conquery.

BaronEditovat

Hlavní antagonista hry Faith and Destiny. Stojí v čele takzvaných conquerů, kteří chtějí zničit svět. Později se ukáže, že jeho úmysly mají příčinu v tom jak se k němu lidé zachovali.

Externí odkazyEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki